Страницы

5-А Музичне мистецтво

                                      ІІ -СЕМЕСТР

(29.05)

Доброго дня друзі!

Тестові завдання до теми: У колі народних та професійних митців.

Перевір свої знання.

Повторення вивчених пісень:

(15.05) Урок №67

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Анімаційно - ігровий фільм . 

Опрацюйте тему  самостійно (ст.222 -224) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"  

Що таке анімаційно - ігрове кіно?

Що таке спецефекти?

Перегляньте уривок з анімаційно-ігрового фільму «Фокстер і Макс» (реж. А. Матешко, 2019) скориставшись QR  -кодами. 

Як музика допомагає розкрити сюжет фільму?

Чи сподобалась тобі акторська гра головного героя?

Розпізнай за музичними уривками назву відомого анімаційного фільму. Назви головних героїв скориставшись QR  -кодами. 

Музична вікторина «Саундтреки до дитячих анімаційних фільмів».

Виконай пісню Н. Май «Літо, давай!» під фонограму.

https://www.youtube.com/watch?v=1YglajFEe8s

https://www.youtube.com/watch?v=4y5gNIlXvKg

(08.05) Урок №65

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Зустрічі мистецтв у кіно . 

Опрацюйте тему  самостійно (ст.215 -218) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"  

Які мистецтва поєднуються в кіно?

 Музична вікторина «Саундтреки до дитячих кінофільмів».

Послухай мелодії відомих саундтреків до дитячих фільмів та відгадай назви цих кінострічок скориставшись QR  -кодами. 

 Розпізнай і назви героїв дитячих  фільмів,  зображених  на  афішах (с. 216). Які з них стали твоїми улюбленими?

Розучуємо пісню Н. Май "Літо давай!" під + і -

https://www.youtube.com/watch?v=1YglajFEe8s

https://www.youtube.com/watch?v=4y5gNIlXvKg

Виконання пісні «Українці ми єдина сім'я» під + і -

https://www.youtube.com/watch?v=hnXKp1BiAis

https://www.youtube.com/watch?v=JJslD4nKG-c

(01.05) Урок №63

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Циркові образи у мистецтві . 

Опрацюйте тему  самостійно (ст.209 -212) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"  

1.    Які мистецтва поєднуються в цирку?

2.    Який оркестр супроводжує циркову виставу?

3.    Назви основні музичні інструменти оркестру.

4.     Як музика допомагає виступу акторів у цирку?

 Дайте визначення в зошиті.

1. Що таке реприза?

2. Що таке галоп?

Послухайте Ж. Оффенбах. Галоп із опери «Паризький 

балет». скориставшись QR  -кодами. 

Розкажи про характер музики. Які інструменти виконують твір?

Перегляд циркової репризи Київського цирку під супровід мелодії галопу.

скориставшись QR  -кодами. 

Розкажи, які емоції у тебе викликає образ клоуна.

Розучуємо пісню «Українці ми єдина сім'я» під + і -

https://www.youtube.com/watch?v=hnXKp1BiAis

https://www.youtube.com/watch?v=JJslD4nKG-c

Виконання пісні «Подаруй своє усмішку» (слова і музика Н. Май )

https://www.youtube.com/watch?v=NOXOisEGrW4

(24.04) Урок №61

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Зустрічі мистецтв у театрі. 

Опрацюйте тему  самостійно (ст.202 -205) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"  

 Дайте визначення в зошиті.

1. Що таке балет?

Послухайте М. Скорульський Адажіо з балету «Лісова пісня», 3-тя дія (у супроводі оркестру Національної опери України) скориставшись QR  -кодами. 

Як передано засобами пластики тіла й танцю художні образи Мавки та Лукаша? Як музика допомагає виразити настрій, почуття в хореографічному дуеті?

2. Що таке адажіо, що таке саундтрек?

Перегляньте саундтрек  до  мультфільму «Мавка Лісова пісня (режисери О. Рубан, О. Маламуж, 2021) скориставшись QR  -кодами.

Розучуємо пісню «Українці ми єдина сім'я» під + і -

https://www.youtube.com/watch?v=hnXKp1BiAis

https://www.youtube.com/watch?v=JJslD4nKG-c

Виконання пісні «Подаруй своє усмішку» (слова і музика Н. Май )

https://www.youtube.com/watch?v=NOXOisEGrW4

(17.04) Урок №59

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Театральні зустрічі. 

Опрацюйте тему  самостійно (ст.195 -197) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"  

 Дайте визначення в зошиті. 

1. Що таке опера?

Перегляньте відеофрагмент із першої дії опери І. Небесного «Лис Микита» скориставшись QR  -кодами. 

Яку роль відіграє у виставі музика? Чим особливі оперні номери го- ловних героїв? Чим відрізняється, на твою думку, оперна вистава від вистави в драматичному театрі? Наскільки важливими є у театральній виставі декорації та костюми головних героїв? Поміркуй.

Розучуємо пісню «Подаруй своє усмішку» (слова і музика Н. Май )

https://www.youtube.com/watch?v=NOXOisEGrW4

Виконуємо пісню «Червона калина» (слова і музика Н. Май )

https://www.youtube.com/watch?v=gyaKAXG7z5I

https://www.youtube.com/watch?v=eS2NNY0MfhU

(10.04) Урок №57

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Мелодійні лінії в музиці та графіці . 

Опрацюйте тему  самостійно (ст.189 -192) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"  

 Дайте визначення в зошиті. 

1. Що таке імпровізація, штрихи?

Послухайте Н. Паганіні. Каприз № 1 мі мажор.

Розкажи про особливості звучання скрипки. 

В чому унікальність твору композитора?

Розучуємо пісню «Подаруй своє усмішку» (слова і музика Н. Май )

https://www.youtube.com/watch?v=NOXOisEGrW4

Виконуємо пісню «Червона калина» (слова і музика Н. Май )

https://www.youtube.com/watch?v=gyaKAXG7z5I

https://www.youtube.com/watch?v=eS2NNY0MfhU

(03.04)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Зв'язок музики та графіки з літературою. 

Опрацюйте тему  самостійно (ст.182 -185) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"  

 Дайте визначення в зошиті.

1. Що таке романс?

Послухайте К. Стеценко. Романс «Стояла я і слухала весну» на вірші Лесі Українки (у виконанні Тетяни Гавриленко) скориставшись QR  -кодами. 

Як за допомогою віршів Лесі Українки та музики Кирила Стеценка розкрито образ весни?

2.  Які є різновиди дитячих хорів. 

3. Що таке дискант?

Послухайте Р. Прізман. Композиція «Voca me» (у виконанні хору хлопчиків «Libera», Великобританія).

Які особливості звучання вступу в хорі?

Розучуємо пісню «Червона калина» (слова і музика Н. Май )

https://www.youtube.com/watch?v=gyaKAXG7z5I

https://www.youtube.com/watch?v=eS2NNY0MfhU

(20.03)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Професійне мистецтво.

Розучуємо пісню «Червона калина» (слова і музика Н. Май )

https://www.youtube.com/watch?v=gyaKAXG7z5I

https://www.youtube.com/watch?v=eS2NNY0MfhU

(13.03)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Народні весняні мотиви. 

Опрацюйте тему  самостійно (ст.169 -170) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"              

Розучити пісню Н. Май "Українонько моя"

https://www.youtube.com/watch?v=vJ4yODeet04

Виконання  "Їхав козак за Дунай"

 https://www.youtube.com/watch?v=BPI_yOIlzPs

https://www.youtube.com/watch?v=U0MsKrzLKiY

(06.03)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Весну зустрічаємо.

Опрацюйте тему  самостійно (ст.163 -166) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"              

Дайте визначення в зошиті.

1. Що таке веснянки? 

Прослухайте  Українську народну веснянку (у виконанні гурту «Древо») та Українську народну пісню «Вербовая дощечка» сучасній авторській обробці та виконанні співачки Навки). скориставшись QR  -кодами. 

1. Який настрій створють ці пісні? 

2. Розкажіть про свої враження від прослуханої пісні?


Розучити пісню Н. Май "Українонько моя"

https://www.youtube.com/watch?v=vJ4yODeet04

Виконання  "Їхав козак за Дунай"

 https://www.youtube.com/watch?v=BPI_yOIlzPs

https://www.youtube.com/watch?v=U0MsKrzLKiY

(27.02)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Народні мотиви в музиці та в скульптурі..

Опрацюйте тему  самостійно (ст.156 -159) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"              

Дайте визначення в зошиті.

1. Що таке оркестр, види оркестрів?

2. Що таке камерний оркестр та симфонічний оркестр?

Прослухайте М. Березовський. Уривок із симфонії № 1 до мажор (у виконанні академічного камерного оркестру «Віртуози Львова»).

Л.  Ревуцький.  Уривок  із  симфонічної  п’єси  «Козачок»  (у виконанні Національного оркестру народних інструментів України) скориставшись QR  -кодами. 

Розучити українську народну пісню "Їхав козак за Дунай"

 https://www.youtube.com/watch?v=BPI_yOIlzPs

https://www.youtube.com/watch?v=U0MsKrzLKiY

(20.02)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Зв'язок народного та професійного  мистецтва.

Опрацюйте тему  самостійно (ст.149 -152) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"              

Дайте визначення в зошиті.

1. Що таке побутові пісні?

2. Що таке козацькі, ліричні, жартівливі, танцювальні, кріпацькі, чумацькі пісні?

Розучити українську народну пісню "Їхав козак за Дунай"

 https://www.youtube.com/watch?v=BPI_yOIlzPs

https://www.youtube.com/watch?v=U0MsKrzLKiY

 Прослухайте українські народні пісні скориставшись QR  -кодами. 

Українська народна пісня «Їхав козак за Дунай» (у виконанні хорової капели та народного оркестру; фрагмент).

Л. ван Бетховен. Варіації на тему «Їхав козак за Дунай» (обробка пісні для голосу у супроводі фортепіано, скрипки та віолончелі.

 (13.02)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Танець у мистецтві.

Опрацюйте тему  самостійно (ст.143 -145) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"              

Дайте визначення в зошиті.

1.Про які народні танці ви дізналися?

2. Який танець є суто чоловічий?

Прослухайте українські народні танці скориставшись QR  -кодами. 

Розучуємо пісню М. Назарця «Ми  козаки».

https://www.youtube.com/watch?v=UzICuKA1xWc

Виконання пісні "Під небом синім"

https://www.youtube.com/watch?v=3Ow3ajeNJEE

(06.02)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Народні герої в мистецтві.

Опрацюйте тему  самостійно (ст.136 -139) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"              

Дайте визначення в зошиті.

1. Що таке думи?

Прослухайте уривок зі старовинної української «Думи про Марусю Богуславку» (у виконанні кобзаря) скориставшись QR  -кодами. 

Про що розповідає прослуханий твір?

Яку роль виконує інструментальний супровід на кобзі?

Подивіться  уривок із мультфільму «Маруся Богуславка» (реж. Н. Василенко, 1966 скориставшись QR  -кодами.

2. Що таке історичні пісні?

Прослухайте українську народну пісню «Засвіт встали козаченьки» (у виконанні чоловічої хорової капели).

Який настрій викликала в тебе прослухана музика? Що тебе вразило у звучанні чоловічого хору?

Розучуємо пісню М. Назарця «Ми козаки».

https://www.youtube.com/watch?v=UzICuKA1xWc

Виконання пісні "Під небом синім"

https://www.youtube.com/watch?v=3Ow3ajeNJEE

(30.01)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Народні майстри та майстрині.

Опрацюйте тему  самостійно (ст.129 -132) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"              

Дайте визначення в зошиті.

1. Назви струнні, духові та ударні музичні інструменти.

2. Що таке троїста музика?

3. Самозвучні інструменти це.....?

Прослухайте  Л. Колодуб. «Старосвітські гуцульські награвання» (соло на сопілці)  

Віночок українських народних мелодій (відеофрагмент виступу ансамблю «Троїсті музики» Національного академічного оркестру народних інструментів) скориставшись QR  -кодами. 

Який настрій створює ця музика?

Про що розповіла тобі музика?

Розучування пісні "Під небом синім"

https://www.youtube.com/watch?v=3Ow3ajeNJEE

(23.01)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Дитячий фольклор та іграшки.

Опрацюйте тему  самостійно (ст.124 -126) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"              

Дайте визначення в зошиті.

1. Що таке дитячий фольклор?

2. Колискова?

Розучування пісні "Під небом синім"

https://www.youtube.com/watch?v=3Ow3ajeNJEE

(16.01)

Доброго дня друзі!

Тема уроку: Народні обряди та символи.

Опрацюйте тему  самостійно (ст.117 -120) за підручником автор Л.Кондратова "Мистецтво"              

Дайте визначення в зошиті.

1. Що таке фольклор, які  види музичного фольклору існують?

2. Що таке вертеп?

3. Які ти знаєш українські народні танці?

3. Прослухайте Українську народну щедрівку «Щедрий вечір» (у виконанні фольклорного ансамблю; фрагмент)  скориставшись QR  -кодами.

  Чим ця пісня відрізняється від знайомого тобі «Щедрика»   М. Леонтовича? Що в цих творах спільне?  

Прослухайте українську народну польку (у виконанні ансамблю народних інструментів м. Гайсина) та  український народний танець  «Ой-ра»  (у виконанні танцювальної групи Державного академічного Волинського народного хору).

  Які народні інструменти її виконують?

Розучування пісні Н.Савка "Це різдво"

 https://www.youtube.com/watch?v=FYmRHoIiC8Q




Немає коментарів:

Дописати коментар